1402-10-14 08:28
378
0
88227
در پی شهادت تعدادی از زائران حاج قاسم عزیز؛

مسئولان گلستان جنایت تروریستی کرمان را محکوم کردند

مسئولان گلستان در پی شهادت تعدادی از زائران حاج قاسم عزیز در پیام‌های جداگانه‌ای جنایت تروریستی در کرمان را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، مسئولان استان گلستان در پی شهادت تعدادی از زائران حاج قاسم عزیز در پیام‌های جداگانه‌ای جنایت تروریستی در کرمان را محکوم کردند و خواستار مجازات عاملان این حادثه شدند.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان: دشمنان به دنبال جدا کردن مردم از شهید سلیمانی هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: دشمنان با اقدام تروریستی در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی می‌خواستند ضربه شستی نشان دهند اما این کارها نه تنها به جایگاه شهید سلیمانی ضربه‌ای وارد نمی‌کند بلکه باعث تقویت جایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی می‌شود.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی با تسلیت حادثه تروریستی کرمان همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی، گفت: جایگاه سردار شهید سلیمانی به عنوان مرد میدان نه تنها برای ملت ایران بلکه برای ملت منطقه، لبنان، سوریه، فلسطین و یمن یک چهره بین المللی و محور مقاومت بود.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه بنیان این مقاومت ایستادگی در مقابل توطئه‌های آمریکا و ایادی آمریکا بود، افزود: این مقاومت برای دشمن ساده نیست و رنجش می‌دهد و تا مغز استخوانش را می‌سوزاند. مسئله مقاومت چیزی نیست که دشمن به این سادگی از آن دست بردارد.

وی با اشاره به حادثه تروریستی در کرمان، گفت: حادثه تلخ و تاسف‌بار تروریستیِ کرمان که در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اتفاق افتاد و منجر به شهادت و مجروح‌شدن جمعی از زنان، مردان و کودکان بی‌گناه شد موجب تاثّر و تالّم عمیق قلبی است.

آیت الله نورمفیدی افزود: این حمله تروریستی، بار دیگر نمایش اقدام رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عزت ایران اسلامی را هدف قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان در ایام سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی می‌خواستند ضربه شستی نشان دهند و یک ضربه‌ای بزنند اما این کارها نه تنها به جایگاه شهید سلیمانی ضربه‌ای وارد نمی‌کند بلکه باعث تقویت جایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی می‌شود.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: آنها با این حادثه تروریستی می‌خواهند مردم را از شهید جدا کنند و به دنبال مقاصد شیطانی خود هستند.

وی اظهارامیدواری کرد: خداوند متعال همانطور که آن شهید بزرگوار را در جوار رحمت و رضوان خودش و در بهترین مقامات معنوی و بهشتی قرار داده است انشاءالله دشمنان این شهید و دشمنان انقلاب اسلامی ایران و دشمنان مقاومت را به ذلت بیاندازد که از همه چیز برایشان بدتر باشد.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: این حادثه بسیار غمبار و غم انگیز و دردآور بود و به همه امت اسلامی، مردم منطقه، گروه‌های مقاومت به خصوص مردم کرمان و خانواده شهدا و همه کسانی که برای شرکت در مراسم بزرگداشت سالرو شهادت سردار دلها رفته بودند تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای مجروحین این حادثه تروریستی شفای عاجل را دارم.

وی گفت: امیدواریم این حادثه هم همچون همه گرفتاری‌هایی که برای انقلاب ما درست کردند خیر باشد.

اقدام بزدلانه جرثومه فساد جهانی بی‌پاسخ نمی‌ماند

استاندار گلستان در پی حادثه تروریستی برای زائران مزار شهید سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کرد.

علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان تاکید کرد: حادثه کوردلانه و حقیرانه تروریستی کرمان در سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اقدامی بزدلانه بود که به شدت محکوم می‌شود، این حادثه تروریستی و شهادت مظلومانه زائران شریف مرقد سردار دلها، موجب تألم و تأثر فراوان شد.

وی گفت: تردیدی نیست که دستگاه‌های امنیتی، نظامی، انتظامی و اطلاعاتی کشور با اشراف کامل عاملان این حادثه تروریستی را به سرعت شناسایی خواهند کرد و آنان را به جزای اعمال پلید خود خواهند رساند.

استاندار گلستان افزود: بطور قطع سرمنشاء این اقدام تروریستی جرثومه فساد جهانی یعنی رژیم کودک کش صهیونیستی است که بزودی با پاسخ کوبنده فرزندان میهن شریفمان روبرو خواهند شد.

زنگانه گفت: اینجانب ضمن محکومیت این حادثه دَدمنشانه تروریستی، شهادت فرزندان عزیز این سرزمین را تسلیت عرض می‌نمایم، برای مجروحین آرزوی شفای کامل و عاجل و برای بازماندگان از درگاه خداوند متعال صبر و شکیبایی مسألت دارم.

تسلیت مجمع نخبگان دانشگاهی و حوزوی گلستان

بسم رب الشهداء والصدیقین، «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُوَما بَدَّلوا تَبدیلًا” (الأحزاب ۲۳)

اقدام تروریستی بمب گذاری در مسیر گلزار شهدای کرمان و مرقد پاک سردار دل‌ها منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران عزیز و مظلوم و دلداده حاج قاسم شد که موجب تألم عمیق قلبی و تأثر شدید گردید.

مجمع نخبگان دانشگاهی و حوزوی استان گلستان با محکومیت این جنایت کم سابقه، مراتب تبریک و تسلیت خود را به پیشگاه ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و ملت بزرگ و انقلابی ایران به ویژه مردم صبور و مقاوم کرمان و خانواده‌های معظم شهیدان این واقعه ابراز می‌دارد و برای ایشان صبر و اجر و برای مجروحان و آسیب دیدگان، شفای عاجل و عافیت را تمنا می‌کند.

مجمع بسیج گلستان: بغض فروخفته دشمنان استکباری از اسطوره ماندگار جبهه مقاومت

مجمع بسیج و هیئت اندیشه‌ورز بسیج استان گلستان حادثه بمب گذاری در مسیرزائرین گلزار شهدای کرمان را محکوم و در این زمینه بیانیه‌ای صادر کرد.

بسم رب الشهدا والصدیقین

قرآن کریم: من المومنین رجال صدقوا ماعاهدواا… علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و مابدّلوا تبدیلاً (۲۳/احزاب)

اقدام وحشیانه و سنگدلانه دشمنان اسلام و انقلاب در به شهادت رساندن زائرین مرقد سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ملت ایران و جهان اسلام را متأثّر و متألّم کرده است. مومنان مشتاقی که برای عرض ارادت وقصد زیارت به آستان سردار محبوب خود رهسپار بودند، در این اقدام ناجوانمردانه مظلومانه به شهادت رسیدند. 

بدیهی است که بمب گذاری وحشیانه درمیان جمعیت متراکم در مسیر حرکت گلزار شهدای کرمان، حکایت از بغض فروخفته دشمنان استکباری از اسطوره ماندگار جبهه مقاومت دارد. صد البته اینگونه اقدامات مذبوحانه تروریستی، نتیجه‌ای جزمحبوبیت جبهه مقاومت و دلدادگی ملت‌های آزاده به شهدای مقاومت خاصه سرداردلها حاج قاسم سلیمانی نخواهد داشت. دشمنان بدرستی دریافته‌اند که نقش آفرینی سردار دلها فقط در حیات مادی‌اش نبود چرا که با گذشت چهارسال پس ازشهادتش، صفوف مقاومت پرشورترومصمم‌تر از گذشته آرایش خیره کننده بخود گرفته است وتوجه جهانیان را بخود جلب کرده است. لذا چاره‌ای جز بروز خشم وغضب در مقابل عظمت آفریده شده در کرمان رادر خود ندیده است. آنچنان که مقام معظم رهبری فرمودند؛ «جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق وشوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند.»

مجمع بسیج استان گلستان به صراحت اعلام می‌دارد؛ جنس جنایت اعمال شده، شباهت تمام عیار به جنایات رژیم صهیونیستی داردکه با احساس عجز و ناتوانی در میدان مبارزه با رزمندگان سلحشور جبهه مقاومت، بناچار بروی مردم بیگناه در خانه‌ها و بیمارستانها و اردوگاهها آتش می‌گشاید. و معمولاً جواز اِعمال چنین جنایاتی را اتاق فکر پنتاگون در آمریکا صادرمی کند ودستان پلید سنگدلان ومزدورانی چونان داعش ومنافقین اجرا می‌کنند ودر حلقه تصمیم سه جانبه آمریکا، اسرائیل و داعش، نقش ایادی دول غربی وبرخی ازدول مرتجع عربی درحمایت عملی ازاندیشه‌ها این مثلث شوم خودنمایی می‌کند.

مجمع بسیج استان گلستان ضمن محکومیت جنایت هولناک کشتار زائران گلزار شهدای کرمان و مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی، مراتب تبریک و تسلیت خود را به ساحت نورانی حضرت ولی عصر(عج) ومقام عظمای ولایت و رهبری و نیز همه ملت ایران، خاصه خانواده‌های داغدارشهدا اعلام داشته وبی صبرانه درانتظارفرمان پیوستن به صفوف مقاومت در خط مقدم مبارزه با صهیونیست بین الملل در قدس شریف می‌باشد.

این خبر در حال تکمیل است ...

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.